2 Ağustos 2011 Salı

Özgür Defne...

Dün, artık 14 aylık bir kız olan minik kuşum; yanında ben olmadan, ananesi, büyük teyzesi, yengesi ve büyük kuzen ablaları ile bensiz gezmelere gitti. Hem de taa Eyüb'e, Piyer Loti'ye. İlk vapur yolculuğunu bensiz yaptı, ilk kez teleferiğe bensiz bindi, ilk kez Piyer Loti'ye bensiz gitti. İçim işyerinde feci buruldu, çok fesatlandım ana kızışımın biraz daha büyüdüğünü fark ettim. Artık ben olmadanda bir yerlere gidebiliyor, bensiz koca bir günü dışarda geçirebiliyor. Haftasonu babanesi gittiğimizde, ne zaman onlara bırakmak için hazır olacağımı sordular. "Seneye yaza" dedim ama söylerken bile içim cız etti. İşyerine bırakıp giderken artık vicdan yapmıyorum bunu kabullendim ama onun dışında onu ne zaman biryerlere bıraksam içimde burnumum direğide sürekli sızlıyor ve buna engel olamıyorum. Ne zaman geçicek bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder